شرکت مهندسی خاتم توس

فروشگاه اینترنتی با نرم افزارهای فوق العاده کاربردی

شرکت مهندسی خاتم توس

فروشگاه اینترنتی با نرم افزارهای فوق العاده کاربردی

شرکت خاتم توس با تکیه بر مهندسان و نخبگان داخلی و باتوجه به سابقه 10 ساله خود مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اشتغال طراحی و تولید دستگاه های لویالیتی و بانکداری را به ثمر رسانده است.

که نمو نه های آن شامل کارت1- هوشمند کشاورزی 2- سوئیچ بانکی و لویالیتی 3-کارت اعتباری خرید و فروش محصولات کشاورزی4-کارتخوان و دستگاه های پوز ایرانی /تولید ملی5-طرح مدیریت کلان فناوری اطلاعات وارتباطات گردشگری مذهبی 6- طرح کاهش مصرف گاز(طرح جدید و ابتکاری شرکت خاتم توس7-کارتخوان های تولید ملی با توجه بهرویکرد اقتصاد مقاومتی8-طرح مدیریت کلان فناوری اطلاعات وارتباطات فرهنگی )
و… میباشد

بایگانی

(((معرفی یک سیستم عالی)))

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

ل

با سلام

همشه دوست داشتم به دون مشکل با یک کامپیوتر کار کنم.می ترسیدم که با باز کردن یک نرم افزار ، کامپیوتر هنگ کند.امروزه در عرصه کامپیوتر هیچکسی نمی تواند خود را آنگونه که هست آپدیت کند.هر روز یک مدل دیگر از نرم افزار،کارت های گرافیک و.......در بازار رونمایی می شود.

امروزه کامپیوتر های خفننننن ساخته شد تا کار ما و میزان رضایت ما و......رابالا ببرد.اما یک سیستم خفن به چه سیستمی می گویند.

یک سیستم باید از همه چیز رده بالا باشد.

کیس: (((نگهدارنده یا محافظ سخت افزار های داخلی)))

ک

مادربرد:(((مادربرد یا مادر همه بردها))) یک مادربرد قوی برای یک سیستم خفن لازم است.چون تمام قطعات سخت افزاری بر روی آن قرار می گیرد.

مادربرد

RAM :رم: (حافظه) رم ها براساس DDR هستند. پیشنهاد. کمپانی Gskill را می توان بدون اغراق یکی از بهترین تولید کنندگان حافظه های رم دانست.سری Trident Z جزو مقرون به صرفه ترین و بهترین حافظه های رم این کمپانی است.که در کلاس DDR4 به تولید می رسند.این محصول با قیمتی در حدود 330 هزار تومان به فروش می رسد.

رم

کار گرافیک:جزو اساسی ترین بخش کامپیوتر می باشد.برای همین قیمت آن مقداری بالا است.کارت گرافیکی که در ایران خیلی طرفدار دارد:

 

 ا(NVIDIA)

CPU:(مغز کامپیوتر):CPU انتخابی ما با نام Intel Core i7-7800X، محصولی توانمند از خانواده ی SkyLake-X کمپانی اینتل است.

مغز

مانیتور:و در نهایت نیز به مانیتور خواهیم رسید.مانیتور LG 31MU97 را برای این منظور انتخاب کرده ایم.این مانیتور از یک صفحه نمایش بزرگ 31

اینچی مجهز به پنل IPS و دقت تصویر Digital Cinema 4K بهره مند شده است. مانیتور 31MU97 دارای دقت تصویر 2160×4096 پیکسل است

که درمقایسه با مانیتورهای Ultra HD موجود با دقت 2160×3840 پیکسل، وضوح بالاتری را ارائه می دهد.

ما

در نهایت اگر بخواهیم یک کامپیوتر که رده بالا بشد را خریداری کنیم باید حداقل 15 میلیون هزینه کنیم .

ممنون که ما را همراهی کردید...

((((((((((((((شرکت مهندسی خاتم توس))))))))))))))

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی